Bidony sportowe z logo i nadrukiem

Biurko z bidonem

Wycieczka rowerowa, piesza wędrówka czy trening na siłowni – każdy sportowiec zaopatrzony jest w bidon. Jest on nieodzownym towarzyszem każdego aktywnego człowieka, bowiem pozwala kontrolować ilość przyjmowanych płynów, a dzięki nakrętkom typu push/pull picie jest wyjątkowo łatwe. Dlatego właśnie dobrze jest uczynić taki bidon ruchomą reklamą swojej firmy.

Reklama dźwignią handlu!

Bidony z nadrukiem z logo firmy są świetną reklamą. I to nie tylko dla firm produkujących sprzęt czy odzież sportową. Z takiego rozwiązania często korzystają także przedsiębiorstwa, które kreują siebie na aktywne, pro-sportowe firmy. Na bidonie może również pojawić się logo siłowni, a taki gadżet może być wręczany na przykład stałym lub nowym klientom. Chodzi przecież o to, aby reklamować swoją firmę i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Ponieważ aktywność fizyczna i uprawianie sportów cieszy się wśród Polaków rosnącą popularnością, bidony z logo stają się świetną, ruchomą i ciągle widoczną reklamą. Z bidonu korzysta przecież każdy sportowiec – od piłkarzy, przez rowerzystów, aż po pływaków. Warto więc zainwestować w taki gadżet, bo zapewne przyniesie on wiele profitów.

Dlaczego bidon, a nie zwykła butelka z wodą?

Matka z córką przyrządzają jedzenie

Można zadać sobie takie pytanie. Skoro woda już jest w butelce, to po co przelewać ją do innej? Każdy sportowiec dobrze zna odpowiedź. Zwykła odkręcana butelka z wodą powoduje, że aby się napić, na przykład podczas biegowego treningu, trzeba się zatrzymać, aby nie wylać jej zawartości na siebie. Dzięki nakrętkom typu push/pull, woda nie wylewa się, butelkę można otworzyć zębami, a więc picie jest ułatwione. Dodatkowo wybór bidonów jest na tyle szeroki, że każdy znajdzie wielkość i kształt odpowiedni do swoich potrzeb. Zarówno zawodowy sportowiec, jak i zwykły klient indywidualny, który stawia na aktywny tryb życia, wybierze odpowiedni bidon. Bidon z nadrukiem jest więc nie tylko skuteczną reklamą, ale także efektywnym narzędziem w kreowania wizerunku firmy. Pojawiający się jako upominek dla klientów, wspiera sprzedaż produktów i sprawia, że firma kojarzy się pozytywnie.

Artykuł powstał dzięki wsparciu bidonex.com.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *