Fajne gadżety reklamowe z logo do 10 zł

Kobieta pakuje gadzety reklamowe

Jeszcze ze trzy dekady temu, planując kampanię reklamową, byliśmy zdani jako właściciele firmy lub menadżerowie działów marketingu, tylko na dosłownie kilka typów przedmiotów, które pomogłyby zaistnieć w świadomości klientów. A wiemy, jak ważne są gadżety reklamowe (np. zawieszki zapachowe czy lunch boxy, artykuły biurowe), gdy dopiero zaczynamy budować wizerunek marki. Niedrogie upominki do 10 zł są także wtedy niezbędne, jeśli już na rynku istniejemy, ale rozpoczynamy kampanię przypominającą o istnieniu brandu lub produktu.

Gadżety do 10 zł dopasowane do charakteru naszej działalności

Wiedza i obserwacje, które wynieśliśmy będąc zwykłymi klientami, którzy na okrągło poddawani są różnorakim bodźcom jest nie do przecenienia. Sami bowiem zauważamy, jak nietrafione mogą być, najmniej kosztowne nawet, gadżety do 10 zł, które dany dział marketingu próbuje dystrybuować, bez większego przemyślenia, czy na pewno trafiają one do docelowej niszy rynkowej. Czy np. dobrze jest zamówić u producenta gadżetów reklamowych upominki do 10 zł, takie jak kieliszki barmańskie lub zestawy do piwa, by potem wręczać je kierowcom?

Zanim bowiem zamówimy partię upominków z naszym logo, powinniśmy przejrzeć nie tylko nasz plan marketingowy, ale dokonać swoistej, choćby pobieżnej, weryfikacji naszego potencjalnego klienta. Stwórzmy wiec jego roboczy profil, bo dzięki temu łatwiej będzie nam zsynchronizować zamawiane gadżety. Unikniemy potem rozczarowania upominkami, które po prostu nie były optymalnie dopasowane do naszej części rynku. Krótko mówiąc – okazały się „nietrafione”. Budując ów profil, wypiszmy podstawowe potrzeby naszych klientów, oraz określmy jakimi wartościami kierują się kupując nasz produkt lub usługę.

Być może zainteresowanie charakterem naszej wytwórczości jest przedłużeniem ich pasji i hobby? Lub być może, sięgając po nasz produkt, zaspokajają potrzeby niezbędne, podstawowe? Jakkolwiek reklamowe gadżety do 10 zł stosunkowo łatwo jest zamówić, zaprojektować i wyprodukować, dobrze jest też przybyć na rozmowę z ich producentem, z pakietem danych na temat potencjalnego klienta.

Morze możliwości – upominki do 10 zł dla Twoich klientów to nie tylko maskotki

Zdając sobie sprawę, iż klasyczny – kolokwialnie rzecz ujmując, wręcz oklepany – kubek z logo, to tylko drobny wycinek marketingu reklamy, proponujemy wyjątkowo szerokie spectrum drobnych upominków dla klientów. Wsparcie marketingu naprawdę nie musi być drogie. Poza tym, dysponując wieloletnim doświadczeniem jesteśmy w stanie określić optymalna wielkość zamawianej partii danego gadżetu.

Jak już zaznaczyliśmy, dzisiejsza produkcja upominków, to ogrom możliwości, sposobów modyfikacji i niepowtarzalności nadruku. Znajdziemy wśród nich nie tylko, coraz popularniejsze zresztą, zawieszki zapachowe do 5 zł, lecz także takie gadżety do 10 zł, jak: scyzoryki wielofunkcyjne od 8,50 zł (w związku ze swoja użytecznością, znajdujące wygodne miejsce także w damskich torebkach), czy zestawy piśmiennicze od 7,50 zł (a w nich: długopis, ołówek, notes w etui z logo). Więcej informacji o gadżetach reklamowych znajdziesz tutaj: https://bizvendo.pl/jak-przygotowac-sie-do-targow-branzowych/

Coraz częściej widziani na fit-parkach lub ścieżkach dla biegaczy, mieszkańcy większych miast, będą z pewnością zadowolonymi odbiorcami takich upominków jak saszetki, nerki sportowe, do biegania, na dokumenty od 9,50 zł. Biegaczom lub outdoorowcom spodobają się nieduże czołówki lub małe latarki w cenie od 6,50 zł za sztukę.

Wciąż chętnie przyjmowane są – zarówno przez dzieci, jak i dorosłych pluszaki lub maskotki z logo od 7,50 zł lub lunch boxy z nadrukami w cenach zaczynających się od 5,50 zł.

Swoiste novum w naszej ofercie stanowią shakery do koktajli od 5 zł, kieliszki barmańskie od 4,5 zł. Tego typu upominki do 10 zł, z pewnością wzbogacą niejeden domowy barek i przydadzą się na wieczornej imprezie.

Wyjdźmy więc poza szablonowe i schematyczne myślenie o marketingu i wybierając gadżety do 10 zł, dostrzeżmy prostą prawdę, iż zwykły kubek z logiem skutecznej reklamy raczej nam nie załatwi. Zainwestujmy w marketing z producentem dobrych gadżetów reklamowych!