Folia ochronna – które elementy samochodu warto nią pokryć?

Folia ochronna na samochód.

Folia ochronna XPEL to najskuteczniejszy sposób na ochronę lakieru naszego samochodu, jaki jest aktualnie dostępny na rynku. To genialnej jakości materiał, który jest w stanie ochronić karoserię przed uszkodzeniami chemicznymi, fizycznymi oraz brudem. Trwałość folii ochronnych jest oszałamiająca. Dobrze położona folia jest w stanie służyć wam nawet przez kilkanaście lat. Na czym polega ten zabieg car detailingu i które elementy pojazdu warto okleić? Zachęcamy do dalszej lektury!

Jak działa folia ochronna na lakier samochodowy?

Możliwe, że obiło Ci się o uszy, że ochrona lakieru folią to świetny sposób na jego zabezpieczenie. Mimo to wciąż masz wątpliwości? Zastanawiasz się, czy się nie odklei, nie pomarszczy? A może stworzą się pod nią bąble powietrza? Jeśli te dziesiątki myśli kłębią Ci się właśnie w głowie, najwyższy czas powiedzieć im: STOP. Bezbarwne folie ochronne na samochodową karoserię to trwałość i największe z możliwych zabezpieczenie. Folia ochronna jest około 2 do 3 razy grubsza niż lakier. Jest w stanie ochronić lakier samochodowy przed odbijającymi się od drogi kamyczkami, a także przerysowaniem na parkingu lub zarysowaniem przez wandali. Gwarantujemy, ta metoda rządzi na rynku!

Folia ochronna na lakierze samochodu/

Folia ochronna na samochód – jaki to koszt?

Nie da się jednoznacznie określić kosztów pokrycia samochodu folią ochronną XPEL. Trzeba podkreślić, że na tę cenę będzie się składała wielkość pojazdu i to czy chcemy go pokryć całego, czy tylko niektóre elementy. Oczywiście na koszt będzie też wpływało doświadczenie nakładającego folię pracownika. Na tym nie wolno oszczędzać. Koniecznie zwróćcie się z tematem do sprawdzonego salonu auto detailingu, który ma doświadczenie i wie co robi. Całościowe pokrycie samochodu będzie warte około kilkunastu tysięcy złotych. Szkoda byłoby ryzykować i powierzać je osobie, której wiedza jest wątpliwa.

Które elementy warto okleić folią ochronną?

Największe ryzyko uszkodzenia dotyczy przodu pojazdu, więc to właśnie na nim należy się skupić. Jeśli nie chcecie kłaść folii na całym samochodzie, koniecznie zastanówcie się jednak nad pokryciem nią samych:

  • progów,
  • reflektorów,
  • lusterek,
  • wnęk pod klamkami,
  • zderzaków.