Pozycjonowanie google maps – praktyczny poradnik

Pozycjonowanie w Google Maps

Masz własną firmę lub świadczysz określone usługi? Posiadasz grono stałych klientów, jednak wciąż wątpisz w rozpoznawalność i widoczność Twojej firmy na tle konkurencji? Dowiedz się jaki wpływ na pozycje w wyszukiwarce Google ma prawidłowo skonstruowana i wypozycjonowana wizytówka Google.

Zapoznaj się z praktycznym poradnikiem pozycjonowania Google Maps i zwiększ swoją rozpoznawalność w sieci już dziś! Bądź bardziej widzialny dla swoich przyszłych, potencjalnych klientów.

Dlaczego warto pozycjonować się w Google Maps?

Poradnik o pozycjonowaniu w Google Maps nie ma wielu stron i nie jest długą, nudną księgą. To tak naprawdę zbiór prostych zadań, które nie wymaga dużego nakładu pracy, ani ogromu wiedzy.  Już nawet małe optymalizacje mogą zagwarantować spore efekty i duże korzyści.

Dobrze wypozycjonowana wizytówka Google będzie doskonałym krokiem w rozwoju zarówno dla małych, lokalnych przedsiębiorstw jak i globalnych, międzynarodowych firm. Może się nawet okazać, że posiadanie wizytówki Google da Tobie przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży i w rezultacie zdobędziesz nowych klientów.

Jak pokazują statystyki, wirtualne wizytówki potrafią wygenerować nawet 25% ruchu na stronie internetowej – to dużo.

Krótki poradnik pozycjonowania Google Maps

  1. Zadbaj o prosty tytuł wizytówki zawierający nazwę Twojej firmy. Nie zapomnij również o poinformowaniu użytkowników o rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności czy oferowanych produktach. Zadbaj o tym, by w nazwie Twojej wizytówki znalazło się właściwe słowo kluczowe, na które chcesz się pozycjonować.
  1. Dodaj dodatkowe kategorie, pasujące do kategorii głównej. Dzięki nim, wysyłasz dodatkowy sygnał do Google’a o zwiększonym zakresie Twoich usług oraz innych oferowanych produktach.
  1. Aktualizuj swoją wizytówkę na bieżąco. Dzięki różnym opcjom dostępnym w panelu Google Moja Firma możesz informować użytkowników o bieżących promocjach, wydarzeniach czy innych ważnych aspektach działalności. Traktuj swoją wizytówkę jak profil w mediach społecznościowych.
  1. Dodaj do swojej wizytówki domenę, czyli Twoją stronę internetową. Użytkownik, który po wpisaniu określonej frazy trafi na Twoją firmę, z pewnością będzie chciał uzyskać o niej więcej informacji. Najwygodniejszą opcją będzie bezpośrednie przekierowanie go z wizytówki do strony www.
  1. Zbieraj opinie. Gwiazdki rankingowe nie tylko dobrze wyglądają, ale również pozytywnie wpływają na odbiór firmy przez użytkowników. Dodatkowo, przed dokonaniem zakupu, potencjalni klienci często czytają opinie innych klientów i weryfikują, czy przedsiębiorstwo jest rzetelne.

Jeśli zainteresował Cię ten krótki poradnik o pozycjonowaniu w Google Maps, to koniecznie zajrzyj na stronę: anchor.team. Specjaliści z zakresu SEO wyjaśniają szeroko, co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy w wyszukiwarce. Przekonaj się sam, że w kilku prostych krokach, możesz zapewnić sobie większe grono stałych, lojalnych klientów. Skorzystaj z cennych wskazówek już dziś!