Masz własną firmę lub świadczysz określone usługi? Posiadasz grono stałych klientów, jednak wciąż wątpisz w rozpoznawalność i widoczność Twojej firmy na tle konkurencji? Dowiedz się jaki wpływ na pozycje w wyszukiwarce Google ma prawidłowo skonstruowana i wypozycjonowana wizytówka Google.
Zapoznaj się z praktycznym poradnikiem pozycjonowania Google Maps i zwiększ swoją rozpoznawalność w sieci już dziś! Bądź bardziej widzialny dla swoich przyszłych, potencjalnych klientów.
Dlaczego warto pozycjonować się w Google Maps?
Poradnik o pozycjonowaniu w Google Maps nie ma wielu stron i nie jest długą, nudną księgą. To tak naprawdę zbiór prostych zadań, które nie wymaga dużego nakładu pracy, ani ogromu wiedzy. Już nawet małe optymalizacje mogą zagwarantować spore efekty i duże korzyści.
Dobrze wypozycjonowana wizytówka Google będzie doskonałym krokiem w rozwoju zarówno dla małych, lokalnych przedsiębiorstw jak i globalnych, międzynarodowych firm. Może się nawet okazać, że posiadanie wizytówki Google da Tobie przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży i w rezultacie zdobędziesz nowych klientów.
Jak pokazują statystyki, wirtualne wizytówki potrafią wygenerować nawet 25% ruchu na stronie internetowej – to dużo.
Krótki poradnik pozycjonowania Google Maps
- Zadbaj o prosty tytuł wizytówki zawierający nazwę Twojej firmy. Nie zapomnij również o poinformowaniu użytkowników o rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności czy oferowanych produktach. Zadbaj o tym, by w nazwie Twojej wizytówki znalazło się właściwe słowo kluczowe, na które chcesz się pozycjonować.
- Dodaj dodatkowe kategorie, pasujące do kategorii głównej. Dzięki nim, wysyłasz dodatkowy sygnał do Google’a o zwiększonym zakresie Twoich usług oraz innych oferowanych produktach.
- Aktualizuj swoją wizytówkę na bieżąco. Dzięki różnym opcjom dostępnym w panelu Google Moja Firma możesz informować użytkowników o bieżących promocjach, wydarzeniach czy innych ważnych aspektach działalności. Traktuj swoją wizytówkę jak profil w mediach społecznościowych.
- Dodaj do swojej wizytówki domenę, czyli Twoją stronę internetową. Użytkownik, który po wpisaniu określonej frazy trafi na Twoją firmę, z pewnością będzie chciał uzyskać o niej więcej informacji. Najwygodniejszą opcją będzie bezpośrednie przekierowanie go z wizytówki do strony www.
- Zbieraj opinie. Gwiazdki rankingowe nie tylko dobrze wyglądają, ale również pozytywnie wpływają na odbiór firmy przez użytkowników. Dodatkowo, przed dokonaniem zakupu, potencjalni klienci często czytają opinie innych klientów i weryfikują, czy przedsiębiorstwo jest rzetelne.
Jeśli zainteresował Cię ten krótki poradnik o pozycjonowaniu w Google Maps, to koniecznie zajrzyj na stronę: anchor.team. Specjaliści z zakresu SEO wyjaśniają szeroko, co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy w wyszukiwarce. Przekonaj się sam, że w kilku prostych krokach, możesz zapewnić sobie większe grono stałych, lojalnych klientów. Skorzystaj z cennych wskazówek już dziś!
Najnowsze komentarze