Strona internetowa, ale jaka?

Tym razem na tapetę bierzemy biura nieruchomości. Jako jedne z pierwszych biznesów agencje nieruchomości skorzystały z możliwości informacji klientów o swoich ofertach. Szczególnie, że wartość oferty w stosunku do nakładów skierowanych na promocję była jego niewielką częścią.

Oczywiście żaden biznes nie znosi próżni, tak i w tym przypadku internet wysypały tysiące biur nieruchomości, wkrótce pojawiły się tez duże portale agregujące ogłoszenia z wielu agencji na terenie całej polski.

Fakt pojawienia się duży graczy zmienił zasady funkcjonowania w przestrzeni medialnej. Łatwość porówniania ofert w jednym miejscu, uniwersalna prezentacja nieruchomości, popularność i reklama portali przykryła cieniem dotychczasowe lokalne rozwiązania.

Jaka zatem powinna być strona internetowa dla biura nieruchomości?

Wersja klasyczna.

Lista ofert nieruchomości wraz z danymi uwiarygadniającymi firmę. Oferty poszeregowane w przejrzysty, uniwersalnyc sposób. Karta produktu z pełnymi opisami i kompletem zdjęć. Intergracja z zewnętrznymi programami do zarządzania nieruchomościami.

Wersja rozbudowana.

To powyższa wersja wzbogacona o większy zakres interakcji w postaci np. powiadomień w przypadku pojawienia się nieruchomości spełniającej oczekiwania klientów. Możliwość wybrania kilku nieruchomości do tzw. ulubionych i przesłanie jej na wskazany email. Mile widziane mogą być kalkulatory kredytowe ewentualnie pomoc w tym zakresie ze strony biura. Wyszukiwarka z podpowiedziami.

Wersja autorska.

Poza powyższymi elementami zawiera m.in. niestandardowe grupowanie ofert, nie tylko ze względu na funkcjonalne grupy w postaci mieszkań, domów, działek, ale też z perspektywy potrzeb  wymykających się standardowym grupom i prezentacja ich w postaci np. dla studenta, do remontu, rodzinne itp.
Duży nacisk na usługę znalezienia tudzież sprzedania ze szczególnym uwzględnienem przygotowywania mieszkań pod sprzedaż. Spacery w 3d po lokalu, ewentualne filmy.

Prezentacja świadczonych usług i samej firmy, gdzie jakość i otoczenie klienta opieką stanowią sedno działania. Do tego celu poza sama stroną można wykorzystać również social media sprzęgnięte ze stroną.

Blog z wspierającymi informacjami i wsparciem pozycjonerskim.

Do powyższych prac warto zaangażować agencję z odpowiednim doświadczeniem i umiejętnością szerszego spojrzenia na ciągle zmieniający rynek.Warto zatem spojrzeć co google podpowie na wyspecjalizowaną frazę „strona internetowa dla biura nieruchomości ”