Trzy rodzaje tekstów SEO

Biurko i dokumenty

Właściwy content oraz wysokiej jakości treści to klucz do sukcesu w świecie pozycjonowania. Przeglądarki i ich roboty lepiej oceniają dobrze stworzone teksty, których zadaniem jest przede wszystkim zaspokojenie potrzeb użytkowników. Dlatego też czasami dość paradoksalnie bardzo dobrze pozycjonują się wiadomości nie tworzone pod kątem SEO. Jednak są to raczej marginalne przypadki. Warto wiedzieć, jakie treści są istotne, gdy chce się zadbać o dobrą pozycję strony w rankingu Google.

Artykuł partnera.

Niezależnie wiadomości, czyli treści, w których słowa kluczowe został zawarte w sposób naturalny lub bezwiedny

Najczęściej użycie ich wynika z tematu i tytułu artykuły. Co więcej, takie treści są tworzone w większości przez zupełnie niezależnych autorów, którzy nie zdają sobie sprawy z tego, jak będzie pozycjonowany ich tekst. Z punktu widzenia internautów takie treści są najbardziej pożądane, a w konsekwencji bardzo chętnie czytane przez nich. Przekazują im bowiem prawdziwe oraz ważne dla nich informacje.

Teksty SEO przygotowane przez profesjonalnych copywriterów

Charakteryzują się wysokim  poziomem merytoryczności, właściwym zastosowaniem języka oraz bardzo naturalnym sposobem wplatania słów kluczowych w treść. One również zaspokajają potrzeby użytkowników, bowiem działania na rzecz SEO nie są dla nich widoczne – interesuje ich wartościowy, odpowiednio stworzony content. Tego typu treści są świetnie sczytywane przez roboty indeksujące Google, ponieważ ściśle odpowiadają wytycznym algorytmu.

Artykuły SEO o niskiej jakości

Mowa tu o najgorszym jakościowo rodzaju treści, skupiających się jedynie na zawarciu jak największej ilości słów kluczowych w obrębie tekstu. Tworzone są zwykle jedynie na potrzeby SEO. Dlatego też po wprowadzeniu algorytmu Pingwin, który kategorycznie zabrania wykorzystywania tego typu content, mogą stać się jedną z przyczyn Banu lub filtra, nałożonych na witrynę. Karanie tego typu treści jest powszechne, nie zaleca się stosowania go na żadnej stronie.

Zachęcamy do kontaktu ze specjalistami SEO ze strony https://pozycjonowanie-gdynia.com, którzy współpracują z doświadczonymi copywriterami, tworzącymi teksty na strony pozycjonowanych klientów. Zapraszamy do kontaktu, spotkania się i omówienia strategii marketingowej dla Państwa biznesu.