3 powody, dla których warto skorzystać z usług fashion agency

Korzystanie z usług agencji fashion

Agencje fashion PR w Polsce wciąż stanowią niszę – działające dla marek z branży mody są charakterystyczne głównie dla dużych rynków, świadczone usługi adresują jednak do znacznie szerszego grona odbiorców.

Pozycję lidera zajmuje Aliganza – pierwsza w Polsce fashion agency, skutecznie łącząca doświadczenie, innowacyjne podejście, skuteczność i szeroki zakres kompetencji. Dlaczego warto podjąć współpracę z agencją konsultingową?

Marketing dla branż fashion, beauty i lifestyle

Standardowo fashion agency PR prowadzi zintegrowane działania marketingowe w sektorze fashion. Wyjątkiem jest Aliganza – agencja konsultingowa, płynnie poruszająca się także w branżach beauty i lifestyle. Zakres usług mających na celu promocję marki najczęściej obejmuje marketing mody, brand PR, tworzenie strategii komunikacji i media relations. Efektem działań marketingowych w konkretnym sektorze jest spójny wizerunek i jego kreacja w mediach, również społecznościowych (digital marketing) i bezpośrednio związane z taką formą aktywności – kampanie influencerskie.

Dlaczego branża fashion powinna korzystać z usług fashion agency?

Współpraca z fashion agency PR to realne korzyści dla marek modowych, produkujących odzież, obuwie i dodatki, a także – marek z branży beauty i lifestyle. Dlaczego sektor fashion powinien korzystać z usług lidera?

  1. Aliganza fashion agency PR świadczy szeroki zakres usług, stanowiących odpowiedź na wymagania klientów z sektorów fashion, beauty i lifestyle. W sposób profesjonalny korzysta z wypracowanych kompetencji – media relations, creative lab (kreatywne podejście do realizacji celów biznesowych), digital marketing, influencer marketing, a także – expertise i events&project, zapewniając swoim klientom efektywną współpracę i spójny wizerunek marki. 
  2. Współpraca z fashion agency PR umożliwia realizację najbardziej wymagających projektów. Dobra agencja konsultingowa nie boi się wyzwań i aktywnie bierze udział w realizacji profesjonalnych sesji fotograficznych, ekskluzywnych wydarzeń i kampanii. Innowacyjne, spójne i przemyślane rozwiązania gwarantują dynamiczny rozwój marki.
  3. Agencja konsultingowa dba o relacje marki z mediami. Wypracowane kompetencje, z zakresu media relations umożliwiają dotarcie do grup docelowych, budowanie relacji z nimi i wzmacnianie pozycji marki.