Czy urządzenie wielofunkcyjne sprawdzi się także w firmie?

Mężczyzna w biurze korzsta z urządzenia wieleofunkcyjnego

Urządzenia wielofunkcyjne to maszyny 4w1, które posiadają funkcję drukowania, kopiowania, skanowania oraz faksowania. To idealna propozycja dla biur i firm, ponieważ nie zajmuje wiele miejsca, a także znacznie ułatwia pracę z dokumentami. Poprawia także komfort pracowników, efektywność i szybkość drukowania. Jakie są zalety stosowania urządzeń wielofunkcyjnych w firmie?

Czym się wyróżniają urządzenia wielofunkcyjne?

Urządzenia wielofunkcyjne łączą w sobie wiele funkcji w jednej maszynie. Umożliwiają drukowanie, skanowanie, kopiowanie, przesyłanie danych na komputer i z niego. Nie potrzebują w tym celu połączenia kablowego – przesył danych jest możliwy bezprzewodowo, dzięki czemu sprzęty te stanowią podstawowe wyposażenie każdego biura. Nowoczesne modele mają także bardzo elegancki wygląd, dzięki czemu mogą również stanowić atrakcyjny element wyposażenia. Urządzenia wielofunkcyjne dają możliwość np. drukowania ze smartfona, pendrive’a i innych nośników pamięci. To także propozycja na skanowanie, nie tylko na laptopa lub komputer stacjonarny, ale nawet bezpośrednio na maila. Urządzenia te to też duże ułatwienie w kserowaniu większej ilości dokumentów i ich faksowanie.

Zalety zakupu urządzeń wielofunkcyjnych dla firm

Zakup urządzenia wielofunkcyjnego do firmy wpływa przede wszystkim na efektywność wykonywanej pracy i komfort pracowników. Maszyny te łączą w sobie wiele funkcji, dzięki czemu zabierają znacznie mniej przestrzeni, niż tradycyjne drukarki. Wyróżniają się także łatwością obsługi i nieskomplikowanym interfejsem, co również ma duży wpływ na szybkość wykonywanej pracy. Zaletą urządzeń wielofunkcyjnych od sprawdzonych producentów jest również fakt, że gwarantują wysoką jakość wydruku i większą rozdzielczość połączone z cichą pracą sprzętu. Takie urządzenia wielofunkcyjne dla firm oferuje m.in. dystrybutor urządzeń biurowych Ide ze Szczecina, gdzie pracownicy pomogą dokonać wyboru spośród wielu dostępnych modeli.

Jakie urządzenie wielofunkcyjne wybrać dla firmy?

Urządzenia wielofunkcyjne różnią się od siebie nie tylko modelem i posiadanymi funkcjami, ale przede wszystkim ceną. Dla firm, które nie potrzebują urządzeń wielofunkcyjnych na stałe, dobrym wyborem będzie ich wynajem na określony czas. Rozwiązanie to wyróżnia się przede wszystkim wygodą, ponieważ to firma wynajmująca sprawuje opiekę nad powierzanym sprzętem. Jeśli dana maszyna nie sprawdzi się w biurze, właściciel może wymienić ją na inny model. Bardzo często w usługę wynajmu wliczone są również koszty naprawy oraz serwisu, co też ułatwia użytkowanie sprzętu.