Czym powinniśmy się kierować wybierając serwis Apple?

Naprawiony telefon Apple w serwisie

Twojemu iPhonowi potrzebna jest wymiana zbitej szybki lub zepsutej baterii, a może bardziej skomplikowana naprawa? Wybranie odpowiedniego serwisu, nawet dla zwykłej wymiany szybki, jest w takiej sytuacji bardzo istotne – zwłaszcza, jeżeli mamy sprzęt od firmy Apple. Jak każdy wie, produkty Apple cechuje najwyższa jakość, a serwisując je w nieodpowiednich miejscach, można ją nieodwracalnie stracić. Produkty od Apple są także stosunkowo drogie, dlatego ciężko nie odczuwać żalu, jeżeli nasz sprzęt na dobre zepsuje się po wizycie w nieautoryzowanym, nieprofesjonalnym serwisie. Czytając ten artykuł dowiesz się, jakimi kryteriami kierować się w wyborze odpowiedniego serwisu.

Niska cena to nie wszystko – przede wszystkim autoryzowane serwisy

W oszczędzaniu nie ma nic złego, ale, tak jak we wszystkim, trzeba znaleźć w nim złoty środek. Na serwisie produktów firmy Apple nie można oszczędzać. Nie ważne, czy potrzebujesz naprawy IPhona, iPada, czy MacBooka – przy takiej jakości sprzętach potrzebni są wykfalifikowani i sprawdzeni serwisanci. Należy uważać na kuszące, niskopłatne, ale nieautoryzowane serwisy – lepiej wydać trochę więcej, a zapobiec niepotrzebnym, kolejnym problemom ze sprzętem. W takich serwisach nawet zwykła wymiana szybki może skończyć się zepsuciem sprzętu. Najlepszym wyborem są serwisy autoryzowane przez same Apple. Zapewniają one najlepszych specjalistów i gwarancję skutecznej naprawy. Co warto zaznaczyć, Apple ma bardzo rygorystyczne kryteria w autoryzacji serwisów, więc korzystając z usług autoryzowanego serwisu, nie ma co liczyć na źle wykonaną pracę. Wszystkie części pochodzą w nich z oryginalnej fabryki Apple. Oprócz tego, serwisy autoryzowane zapewniają klientom gwarancję po naprawie – czyli jeżeli nawet zdarzy się, że cos pójdzie nie tak w trakcie usługi, serwis ma obowiązek to naprawić.

Opinie klientów – jak serwis ocenili inni

Podczas wybierania jakiejkolwiek usługi nie bez przyczyny przegląda się opinie innych ludzi. Dzięki Google stało się to wręcz banalnie proste – po wpisaniu w przeglądarkę jakiegoś sklepu lub restauracji błyskawicznie możemy znaleźć wiele opinii internautów, którzy odwiedzili to miejsce. Podobnie jest w przypadku serwisów Apple. Dokładna analiza komentarzy jest niezwykle istotna – zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych. Jeżeli dużo osób krytykuje rzecz, która wydaje nam się istotna, należy dwa razy zastanowić się, czy aby na pewno chcemy wybrać ten serwis. Analogicznie jest z opiniami pozytywnymi.

Oferta serwisu

Podczas wyboru serwisu należy zwrócić uwagę także na zakres napraw usługi. Często naprawa ogranicza się do wymiany baterii lub szybki – czasami jednak zdarzają się poważniejsze usterki. Warto zapoznać się z zakresem usług dodatkowych oferowanych przez każdy serwis – takie informacje znajdują się na stronach internetowych serwisów. Klienci często mają także dodatkowe wymagania, niekoniecznie związane z naprawą. Do takich wymagań można zaliczyć chęć wysyłkowego naprawienia telefonu lub laptopa. Taka opcja jest świetnym rozwiązaniem jeżeli bardzo zależy nam na jakości naprawy – często zdarza się, że zepsuty sprzęt wysyłany jest do serwisów w Warszawie lub Krakowie, które uznawane są za najlepsze w Polsce.

Gdzie serwisować sprzęt od Apple? Warszawa i Kraków na czele listy.

Apple ma swoje autoryzowane serwisy rozłożone po całej Polsce. Warto jednak zaznaczyć, że najlepszą renomą cieszą się te znajdujące się w Warszawie i Krakowie.

Wymienione wyżej miasta znane są z rozbudowanej oferty, najlepszych specjalistów i gwarancji rzetelnej naprawy. Można powiedzieć, że są to najlepsze serwisy w Polsce. Oczywiście nie należy wybierać serwisu na ślepo tylko i wyłącznie dlatego, że jest w tych miastach – należy pamiętać także o poprzednich kryteriach.