Guest Experience – zarządzanie wrażeniami gości hotelowych

Budowanie pozytywnego guest experience

W czasie ogromnej konkurencji na rynku hotelarskim hotele muszą wyróżnić się czymś niezwykłym, aby przyciągnąć uwagę Gości. Absolutnym minimum, które hotel musi zaoferować to wysokiej jakości obsługa. Personel hotelu powinien cechować się profesjonalizmem, być uprzejmy, a także elastyczny – goście hoteli potrzebują czasem pomocy w bardzo nietuzinkowych sprawach. Po drugie – czystość. Idealnie wysprzątany pokój i łazienka, a także części wspólne i restauracja to wizytówka całego hotelu. Wszelkie uchybienia w tym temacie mogą zostać skrytykowane przez gości i skutkować negatywną opinią w Internecie.

Kolejnym elementem, na który warto zwrócić uwagę jest wystrój hotelu, który nadaje mu indywidualny charakter. Dzięki temu nasz hotel zostanie zapamiętany i goście będą chcieli do niego wrócić. Designersko urządzony hotel z ciekawymi dodatkami i nowoczesnymi meblami z pewnością przypadnie do gustu odwiedzającym.

Guest Experience

Jednak hotele nie są już tylko miejscem, w którym zatrzymujemy się tylko na nocleg. Obecnie goście oczekują, że pobyt w hotelu będzie dla nich niezwykłym doświadczeniem. Coraz więcej obiektów decyduje się na zatrudnienie osoby, która będzie odpowiedzialna za projektowanie doświadczeń gości w hotelu – Guest Experience Manager. Zarządzanie doświadczeniem gości hotelowych możemy już od momentu rezerwacji, podczas pobytu, a także po ich wyjeździe.

Przed przyjazdem gości możemy przesłać im ankietę, z której dowiemy się więcej o ich preferencjach i na tej podstawie spersonalizować ich pobyt. Jeżeli goście przyjeżdżają z dziećmi, możemy poinformować ich o dostępnych w hotelu rozrywkach – sali zabaw, czy wypożyczalni gier planszowych. Nasi goście przyjeżdżają na ważną konferencję? Podarujmy im akcesoria hotelowe, dzięki którym zadbają o swój ubiór – gąbkę do czyszczenia obuwia, igielnik, szczotkę do ubrań, a także kosmetyki, dzięki którym zrelaksują się po całym dniu spotkań biznesowych – żel pod prysznic, ale także sól do kąpieli i olejek do masażu.

Akcesoria hotelowe

Akcesoria hotelowe to nie tylko gadżety, które przydają się, gdy zapomnimy zapakować szczoteczkę do zębów. Oczywiście, takie sytuacje zdarzają się często i wtedy hotel powinien móc udostępnić gościom odpowiednie akcesoria – grzebień, zestaw do golenia, czy pilniczek. Gadżety hotelowe mogą także posłużyć jako element marketingowy i projektowania pozytywnych doświadczeń gości. Indywidualnie dobrane, opatrzone krótką wiadomością z pewnością ucieszą gości i sprawią, że poczują się traktowani wyjątkowo. Pobyt w hotelu, który jest nacechowany miłymi wspomnieniami z pewnością zostanie zapamiętany na długo, a także – możliwe, że się powtórzy.

W ofercie sklepu internetowego ADA Cosmetics znajduje się szeroka gama akcesoriów hotelowych: pantofli, grzebieni, szczoteczek do zębów, a także czepków do kąpieli. Posiadamy kilka kolekcji akcesoriów, które wyróżniają się ciekawymi opakowaniami, np. Akcesoria Green zapakowane w ekologiczny kartonik z nadrukiem z tuszu sojowego. Takie gadżety idealnie pasują do wszystkich miejsc, które dbają o środowisko naturalne. Natomiast minimalistyczne akcesoria White&Black oraz Cocooning polecamy do nowoczesnych i eleganckich hoteli.