Jak najkorzystniej stworzyć logo dla swojego biznesu?

Kobieta przd laptopem tworzy logo dla firmy

Logo, zaraz obok nazwy przedsiębiorstwa, jest najważniejszym znakiem rozpoznawczym naszej firmy. Niezwykle istotne z biznesowego punktu widzenia jest to, aby wybrany znak graficzny był prosty, czytelny, a zarazem zapadający w pamięć i wywołujący pozytywne skojarzenia. Jak uzyskać taki efekt nie ponosząc przy tym ogromnych kosztów?

Kluczowa decyzja dla rozwoju firmy

Logo jest znakiem firmowym, który powinniśmy bardzo dokładnie przemyśleć. Od samego początku funkcjonowania naszej działalności będzie ono odpowiedzialne za skojarzenia, jakie budzimy w naszych klientach. W miarę budowania naszej marki będzie rosła również rozpoznawalność naszego logo. Z tego właśnie powodu zmiana znaku towarowego naszej firmy po pewnym czasie funkcjonowania na rynku jest niewskazana. Pod wieloma względami byłby to zabieg zbliżony do rozpoczynania budowania swojego wizerunku od samego początku.

Na szczęście mamy narzędzia, dzięki którym nawet początkujący przedsiębiorcy mogą sobie pozwolić na profesjonalne, dopasowane do swojego zamysłu i profilu marketingowego firmy logo. Portal designer.pl daje nam jedną z najciekawszych dostępnych na rynku możliwości uzyskania graficznej wizytówki. Za jego pośrednictwem możemy nawet za kilkaset złotych zorganizować konkurs, w którym weźmie udział kilkudziesięciu grafików, prezentujących swoje propozycje realizacji naszego projektu. Dlaczego ta forma uzyskiwania logo jest tak atrakcyjna?

Korzyści z organizacji konkursu graficznego

Organizując konkurs otrzymujemy znacznie więcej projektów naszego logo niż miałoby to miejsce w przypadku zlecania pracy nad nim jednej osobie. Dzięki temu, korzystając z kreatywności zgłaszających się osób, możemy nie tylko wybrać pomysł najbardziej odzwierciedlający naszą wizję – bardzo często zdarza się, że jedna z propozycji dodaje do pierwotnego zamysłu coś, na co nie wpadlibyśmy bez udziału osoby trzeciej.

W ten sposób dajemy sobie możliwość uzyskania niskim kosztem rezultatu, który najlepiej przypadnie nam do gustu oraz przyczyni się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa.