Potencjał w pracownikach

Atmosfera w firmie

Jeśli uważasz, że działania promocyjne dotyczą tylko nabywców to od razu mówię: wróć! Działania te dotyczą Ciebie i Twoich pracowników. Jak nie dbasz o nich, to jakość pracy jest na gorszym poziomie. Sukces osiąga ten kto zatrudnia lepszych od siebie i potrafi ich przekonać, żeby u niego zostali.

Docenić potencjał człowieka

Nie mówię tu o ogromnym wynagrodzeniu, owszem też się liczy ale atmosfera pracy i poszanowanie człowieka to coś co możesz zagwarantować. Twoi pracownicy to ludzie, którzy wytwarzają produkty i od ich jakości zależy czy Cię polecą znajomym, rodzinie. Na szacunek trzeba mocno pracować w pocie czoła i pamiętać, że łatwo go stracić. Przygotowanie ludzi do pracy to też odpowiednie wyposażenie, szkolenia, dodatki mobilizujące. Pamiętaj o tym zanim zrobisz kolejną awanturę kierownikowi działu. Współpraca bardziej się opłaci.

Personel to nasza wizytówka

Budowanie poprawnych relacji nie tylko w pionie ale także w poziomie to główne zadanie jakie powinni sobie postawić przedsiębiorcy. Brak korzystnych, zdrowych relacji miedzy pracownikami różnego szczebla częste zgrzyty to utrata dobrze rokujących talentów. Utworzenie pozytywnych relacji wewnątrz przedsiębiorstwa owocuje w postaci dobrej reprezentacji firmy przez pracowników na zewnątrz. Tworząc swój wizerunek można z powodzeniem wykorzystać narzędzia Public Relations.

Mówiąc oględnie, inwestycja w człowieka zwraca się nawet jeśli on zakończy z nami współpracę. Jedno jest pewne pamiętajmy zawsze o wspólnym „kręgosłupie” działań promocyjnych tych wewnętrznych i zewnętrznych.

Źródła:

  • https://www.hbrp.pl
  • http://www.blogofirmie.pl/