System VoIP – buduj relacje z klientami i zyskaj przewagę nad konkurencją

osoby rozmawiające przez kamerki

Wybierz rozwiązanie, z którego korzysta już 1 800 000 użytkowników z 160 krajów świata – zadbaj o profesjonalną i tanią obsługę klienta!

Podstawowym zadaniem każdej firmy jest przyciągnięcie i utrzymanie zadowolonych klientów. Do tego niezbędne są nie tylko świetne produkty, czy usługi, ale także sprawna obsługa klienta. Ta świadczy o renomie firmy, jej profesjonalizmie, jak i szacunku do wszystkich kupujących.

Tym samym konieczne jest, by każda osoba dzwoniąca szybko mogła uzyskać pomoc w swoim problemie. Co więcej, sam proces korzystania z call center powinien być na tyle intuicyjny, by klient dobrze go wspominał. W końcu, jak często słyszy się o problemach z dodzwonieniem, czy długich minutach słuchania muzyki na czekanie? Tego można uniknąć, korzystając z wirtualnej centrali i możliwości, jakie zapewnia.

Innowacyjne rozwiązanie dla firmy

Można podążać z duchem czasu, a jednocześnie wybierać rozwiązania, które pozwolą na spore oszczędności. Call center w firmie nie musi wiązać się z dużymi wydatkami. Wprost przeciwnie! Wystarczy serwis telefonii VoIP w chmurze, by stworzyć infrastrukturę telefoniczną dla firmy i oszczędzić na tym nawet 90% kosztów w porównaniu do stacjonarnego call center. To oszczędność czasu, pieniędzy, jak i wygoda. Wirtualna centrala telefoniczna jest na wyciągnięcie ręki i to bez przeciągania okablowania, czy wyposażenia serwerowni.

W dobie koronawirusa wirtualne call center to doskonały sposób, na stabilne zatrudnienie pracowników i zadbanie o ich bezpieczeństwo. Mogą oni wygodnie pracować z dowolnego miejsca, bez konieczności przebywania w biurze, czy większych skupiskach ludzi. Decydując się na wirtualną centralę, można także z łatwością maksymalizować zyski, a ograniczać koszty w firmie.

Call center w kilka minut

Wystarczy kilka minut na stelefonizowanie biura i korzystanie z wielu przydatnych funkcji jak menu głosowe, przekierowywanie i przechwytywanie połączeń, statystyki połączeń, czy automatyczna sekretarka. W tym celu wystarczy aktywować numer i przyjmować połączenia — można to robić przez internet, a także wybierając przekierowanie na dowolny numer. Dostępne są do wyboru wirtualne numery spośród 100 krajów, a także numery 800 darmowej infolinii dla klientów.

Lepsza organizacja pracy z CRM

Ogromnym plusem korzystania z wirtualnej centrali jest także możliwość lepszej organizacji pracy. To bezpośrednio przekłada się na obsługę klienta, jak i zwiększenie sprzedaży w firmie. Za sprawą systemu CRM łatwiej monitorować połączenia, zarządzać pracą, analizować rozmowy, wyciągać wnioski, jak i wprowadzać nowe, lepiej działające procedury bądź schematy rozmów z klientem.

System CRM ułatwia zautomatyzowanie podstawowych procesów bez dodatkowych kosztów. Z pomocą systemu CRM można automatycznie przekierować połączenie do odpowiedniej osoby, wejść do karty klienta i sprawdzić wcześniejsze rozmowy bądź interakcje, eksportować i importować klientów z innych CRM, a także na bieżąco wyświetlać najważniejsze zadania do zrealizowania.

To wszystko sprawia, że działania podejmowane w firmie są jeszcze skuteczniejsze. Interesującą funkcją wirtualnej centrali, która wpływa na rozwój i jakość usług jest wideokonferencja. Dzięki niej można organizować spotkania konkretnych zdalnych biur, a także przeprowadzać szkolenia online dla pracowników.

Telefonia VoIP umożliwia rozwój dla małych, jak i dużych firm. Począwszy od obniżenia kosztów działania call center, poprzez możliwość pracy zdalnej, a skończywszy na usprawnieniu codziennej pracy z klientami. To możliwości, które wpływają na funkcjonowanie firmy i zadowolenie klientów. Warto skorzystać z nowoczesnej technologii za sprawą, której można minimalizować koszta, a maksymalizować satysfakcję klientów.

laptop z włączonym kalendarzem