Systemy CRM, które wspomagają procesy biznesowe i pozwalają zautomatyzować większość czynności i usprawnić obsługę klientów, znajdują zastosowanie w wielu branżach. Nic więc dziwnego, że szeroko stosują je również biura nieruchomości.
- Co daje stosowanie systemu CRM?
- CRM dla sprzedawców nieruchomości
- Dostawca systemów CRM
Dzięki temu mogą usprawnić cały proces zarządzania relacjami z klientami, planować spotkania, prezentacje i szybko przygotowywać materiały handlowe. Możliwe jest również tworzenie raportów i korzystanie z wielu dodatkowych udogodnień. Najważniejsze jest jednak to, że nowoczesny CRM pozwala stworzyć bazę nieruchomości, poszukiwań i wygodnie nią zarządzać.
Co daje stosowanie systemu CRM?
Korzyści wynikające z zainwestowania w oprogramowanie dla firm jest wiele i trudno skupić się na jednej, gdyż każda firma doceni w nim różne aspekty pracy. System CRM ma wiele użytecznych funkcji. W dodatku oprócz bogatej listy wbudowanych opcji dostawca takich systemów może je zoptymalizować według oczekiwań klienta. Dotyczy to nie tylko tego, jakie dane będą zbierane w systemie, ale również wyglądu aplikacji oraz jej układu. Jest to przydatne szczególnie w tych firmach, w których pracownicy przyzwyczaili się do określonego wyglądu i schematu pracy z aplikacji.
Bez względu na branżę, CRM pozwala zwiększyć bezpieczeństwo danych pracowników i ułatwia działom HR zarządzanie wszystkimi zatrudnionymi osobami, ale również prowadzenie rekrutacji. System usprawnia tworzenie i prowadzenie kampanii marketingowych oraz kontrolowanie ich skuteczności. Do tego dochodzi automatyzacja sprzedaży i zdobywania nowych klientów. Na wdrożeniu systemu CRM zyskuje również właściciel firmy oraz osoby, które zarządzają finansami. Program pozwala tworzyć dowolne raporty i zestawienia, dzięki którym można na bieżąco weryfikować efekty prowadzonych działań.
CRM dla sprzedawców nieruchomości
O ile aplikacje dla biznesu od lat cieszą się dużą popularnością wśród firm, które prowadzą sprzedaż detaliczną i hurtową, to w przypadku biur nieruchomości wciąż wiele z nich pozostaje w tyle jeśli chodzi o informatyzację firmy. Nie wynika to jednak z gorszej oferty lub obsługi. Po prostu niektóre biura wciąż nie zdecydowały się na to, aby wdrożyć CRM dla sprzedawców nieruchomości. Za takim wyborem jednak przemawiają trzy najważniejsze argumenty:
- możliwość korzystania z nowoczesnych wydruków ofertowych (dzięki temu klient otrzymuje profesjonalnie wyglądający dokument),
- wbudowany moduł tworzenia bazy nieruchomości oraz poszukiwań (zapewnia kontrolę nad ofertami i ułatwia pracę agentom nieruchomości),
- błyskawiczny eksport ofert na popularne serwisy z ogłoszeniami nieruchomości (pozwala oszczędzić czas i zwiększyć szanse na zdobycie klienta zainteresowanego zakupem nowego domu, mieszkania, biura lub innej nieruchomości).
Oczekiwania klientów nieustannie się zmieniają. Doskonale o tym wiedzą pracownicy firmy ASARI, która stworzyła najpopularniejszy system CRM dla biur nieruchomości. W związku z tym wzbogacono go o specjalny edytor wirtualnych spacerów, który pozwala osobom zainteresowanym zakupem obejrzeć nieruchomość bez potrzeby wychodzenia z domu. Edytor spacerów 3D jest prosty w obsłudze i z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży.
Dostawca systemów CRM
Pośrednicy nieruchomości, którzy przetestowali polecany CRM, przyznają, że to narzędzie jest bardzo przydatne w ich branży. Warto więc sprawdzić ten program do zarządzania firmą. Wystarczy zostawić adres mailowy na stronie internetowej. Można również skontaktować się telefonicznie z przedstawicielem firmy i poprosić o udostępnienie wersji demonstracyjnej.
Najnowsze komentarze