Spersonalizowane gadżety jako element wizerunku firmy – 4 triki, jak robić to dobrze

Spersonalizowane gadżety reklamowe leżą na stole

Wybór odpowiednich dla gadżetów reklamowych to ważne przedsięwzięcie, które bez wątpienia wpływa na wizerunek firmy. Ich zadaniem jest wzmocnienie świadomości marki wśród obecnych klientów oraz przyciągnięcie nowych. Reklamowe gadżety są też świetnym pomysłem na prezent. Zobacz, jak dobrać odpowiednie produkty, które zbudują pozytywny wizerunek firmy.

Kubki reklamowe – zostaną z klientem na długo

Kubki reklamowe to jeden z najczęstszych gadżetów, które oferowane są przez firmy. Nic w tym dziwnego, bo dobrze wykonany kubek, który zawiera logo firmy i unikalną treść jest najlepszą reklamą. Jeżeli produkt przypadnie do gustu klientowi, to zapewne codziennie będzie z niego korzystał.

Dobrym wyborem w tej kategorii przedmiotów jest kubek ceramiczny. Łatwo go spersonalizować i z pewnością przypadnie do gustu niejednej osobie. Taki podarunek będzie przywoływać dobre skojarzenia zarówno u pracowników, jak i klientów. A dla bardziej wymagających klientów możesz wybrać kubek termoizolacyjny. Utrzyma on temperaturę napoju przez wiele godzin. Taki gadżet reklamowy będzie służyć użytkownikowi w domu, w biurze i w podróży.

Ekologiczne gadżety – spójny wizerunek firmy

Wybierając ekologiczne gadżety firmowe, bez wątpienia zadbasz o spójny wizerunek firmy, a przy tym o środowisko naturalne. Ekologiczne produkty są doskonałym wyborem na gadżety reklamowe, ponieważ doskonale sprawdzą się zarówno jako wyposażenie biurowe, jak i upominek dla klienta, który przysłuży się więcej niż jeden raz.

Przykładem mogą być ekologiczne kubki, które zastąpią plastikowy odpowiednik, wykorzystywane przy dystrybutorach z wodą. Co więcej, na rynku dostępne są również kubki stworzone z trwałych i w pełni biodegradowalnych materiałów. Te pozwalają długo cieszyć się produktem. Wykonane z korka, ale i łusek kawy czy chociażby bambusa idealnie sprawdzą się w wielu sytuacjach.

Ekologiczne mogą być także spersonalizowane notesy reklamowe. Wyprodukowane z recyklingowego papieru nie różnią się funkcjonalnością od standardowych, a posiadanie ich wśród swoich firmowych gadżetów da sygnał, że firma kładzie nacisk na ekologię.

Bluzy i koszulki reklamowe – stwórz z pracowników zgraną drużynę

Jednymi z ważniejszych gadżetów reklamowych, które powinny znaleźć się w firmowych zasobach, są bluzy i koszulki reklamowe z logo firmy. To idealne produkty na różnego rodzaju wydarzenia, które sprawią, że pracownicy będą rozpoznawalni, a logotyp pojawiający się na ich odzieży, zapadnie w pamięci innych uczestników.  Dlatego te gadżety bez wątpienia wpłyną na pozytywny wizerunek firmy, a wykonane z dobrej jakości materiałów z pewnością przydadzą się więcej niż raz. 

Gadżety plażowe – aby dobrze się kojarzyć

Gadżety plażowe są idealną propozycją, jeżeli chcesz, aby Twoja firma zapadła w pamięć pracowników i klientów na dłużej. To sezonowe produkty będą wywoływać pozytywne skojarzenia. Parasole czy koce plażowe z logotypem firmy będą kojarzyć się pracownikom i klientom ze wspaniale spędzonym czasem.

Decydując się na gadżety plażowe mamy do wyboru wiele produktów. Mogą być butelki na napoje, torby plażowe i torby termoizolacyjne na napoje, dmuchane piłki, okulary przeciwsłoneczne, a nawet czapki z daszkiem. Można z nich stworzyć komplety gadżetów reklamowych, które bez wątpienia przypadną do gustu obdarowanym osobom.

Materiał zewnętrzny.