Układając plany względem promocji trzeba postępować rozsądnie. Zbyt długo utrzymująca się promocja wprowadzi klientów w błąd i powrót do ceny wyjściowej będą traktować jako podwyżkę. Natomiast efekt dodatni promocji nie będzie trwał wiecznie i po nasyceniu rynku spadnie trochę ale potem znów wróci do normy sprzed, a następnie wzrośnie.
Autorski sposób sprzedaży
To nic innego jak perswazja na klienta aby dokonał zakupu. Wspomnieć tu najlepiej chyba będzie o up-selling oraz cross-selling.
- Up-selling – to nic innego jak próba zmiany zdania klienta już zdecydowanego na kupno Tylko tym razem oferuje mu się droższy produkt o lepszych parametrach.
- Cross-selling – w tym wypadku oferujemy dodatkowe wyposażenie usprawniające pełne korzystanie z urządzenia. Przykład: do sportowej kamery oferujemy gimbal.
Wykorzystać Internet
Internet już się nieraz przewijał przez promocję i będzie nadal bo jest on jednym z głównych obecnie narzędzi wykorzystywanych przez ludzi do szukania informacji. Strona internetowa nam bardzo w tym pomoże. To właśnie na niej możemy prowadzić bloga o naszej działalności, produktach czy usługach. Jeśli mamy bardzo nietypową działalność, a informacji o niej jest niewiele na pewno zostaniemy zauważeni. Warto podejrzeć jak to robią najlepsi i dostosować fajne rozwiązania do swoich potrzeb. Nie jest to całkowite wyczerpanie tematu ale strictum, od którego warto zacząć.
Opisując najnowsze zdobycze technologii i ich możliwości w skutecznej promocji zapominamy i jakby spychamy na dalszy plan czynnik ludzki. A jest on wciąż nadal jednym z najważniejszych. Przyjmijmy w swoich działaniach zasadę, że zadowolony klient przyniesie nam zysk w przyszłości i to za darmo.
Źródła:
- http://www.blogofirmie.pl/
- http://www.pixelpr.net/
- https://socjomania.pl
Najnowsze komentarze