Jaką salę konferencyjną wybrać na event?

Firma zorganizowana event w sali konferencyjnej

Artykuł sponsorowany.

Wybór sali konferencyjnej jest zadaniem bardzo ważnym, choć jak się okazuje w praktyce wcale nie tak łatwym, jakby się mogło początkowo wydawać.

Najważniejsze jest to, by była to świadoma decyzja biznesowo-marketingowa, gdyż w tym przypadku wybór będzie miał duży wpływ na skuteczność budowania strategii wizualnej marki. O czym pamiętać wybierając salę konferencyjną na event?

Idealna sala konferencyjna na event – co należy mieć na uwadze?

Wybór sali konferencyjnej to spore wyzwanie, jednak można mu sprostać pod warunkiem, że przy wyborze miejsca zostanie uwzględnionych klika bardzo istotnych czynników. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na lokalizację miejsca, w którym odbywa się event.

Bardzo ważne w tym przypadku jest to, by dojazd do miejsca docelowego był ułatwiony niezależnie od tego, jakim środkiem transportu będą podróżowały osoby uczestniczące w evencie.

Poza lokalizacją bardzo ważne jest również samo miejsce, w którym odbędzie się event. Firmy z całej Polski organizujące tego typu wydarzenia mają sporo możliwości. Mogą wybierać nie tylko hotel, ale również centrum konferencyjne w Warszawie, które posiadają specjalnie wydzielone, prywatne sale do organizacji różnego rodzaju spotkań.

Wielkość sali konferencyjnej to kolejna cecha, na którą należy koniecznie zwrócić uwagę, wybierając najlepsze miejsce do organizacji eventu. W tym przypadku należy mieć na uwadzę charakter wydarzenia oraz ilość zaproszonych uczestników.

Kolejne ważne kwestie przy wyborze sali konferencyjnej to dostępność cateringu oraz miejsc noclegowych. Oczywiście sama dostępność takich możliwości to jeszcze nie wszystko, przed podjęciem ostatecznej decyzji należy sprawdzić, czy oferowanej usługi są na odpowiednio wysokim poziomie.

Najlepsza sala konferencyjna na event

Jeżeli potrzebne jest dobre i profesjonalne centrum konferencyjne w Warszawie warto skorzystać z wyjątkowej oferty prezentowanej przez DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre. Jest to zdecydowanie najlepsza przestrzeń do organizacji eventów w całej Polsce, zajmująca łącznie ponad 5000 m².

Organizatorzy mają dostęp do 20 nowoczesnych i bardzo komfortowych sal konferencyjnych, a przy organizacji większych wydarzeń mogą skorzystać z atutu w postaci sali balowej (której powierzchnia wynosi aż 2000 m²). Uatrakcyjnieniem każdego eventu będzie restauracja wyposażona w taras i duży ogród, miejsca, w których uczestnicy wydarzenia będą mogli odpocząć i odetchnąć świeżym powietrzem.

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre to miejsce, w którym będzie można odpocząć po doskonałej zabawie na evencie. W hotelu znajduje się mnóstwo, wygodnych i bardzo dobrze wyposażonych pokoi, z których uczestnicy różnego rodzaju wydarzeń odbywających się w hotelu korzystają niezwykle chętnie.
A co po evencie? Po komfortowym odpoczynku warto podarować sobie jeszcze więcej relaksu i skorzystać z bogatej oferty prezentowanej przez strefę SPA.