Pendrive z logo: mały gadżet o wielkich możliwościach

Pendrive z logo

Szukasz niewielkiego, ale praktycznego przedmiotu, który stanie się skuteczną reklamą Twojej firmy? Pendrive z nadrukiem to doskonały pomysł! Podpowiadamy, w jaki sposób go wykorzystać, aby najlepiej sprawdził się jako gadżet promocyjny i pomógł Twojemu biznesowi się wyróżnić.

Jaki pendrive z logo możesz kupić?

Na rynku znajdziesz wiele różnorodnych opcji, jeśli chodzi o pamięci USB. Różnią się nie tylko wyglądem, ale i pojemnością (najczęściej to te do 32 GB). Jakie są najciekawsze propozycje producentów tych gadżetów? Na pewno warto wskazać na:

  • modele klasyczne z wysuwanym lub przesuwnym wejściem,
  • w kształcie karty płatniczej,
  • pendrive’y w formie bransoletki,
  • długopisy wyposażone w pamięć USB
  • pendrive’y breloki,
  • pendrive’y o designerskim wyglądzie (często wykonywane na zamówienie).

Jeśli zależy Ci, aby pendrive miał dodatkowe funkcje, możesz zerknąć na te modele, które mają specjalne zabezpieczenia przed utratą danych, są bardziej odporne na niesprzyjające warunki termiczne oraz uszkodzenia mechaniczne lub są wyposażone w antywirus.

Świetnym rozwiązaniem są również pendrive’y wyposażone w funkcję PC Lock – taka pamięć USB nie zadziała, jeśli nie zostanie podpięta do konkretnego, przypisanego do niej komputera.

Personalizowany pendrive z logo – idealna forma promocji

Aby jakikolwiek gadżet spełniał swoją funkcję, powinien być dopasowany do Twojego biznesu, czyli musi być z nim kojarzony. Możesz postawić na wyjątkową grafikę czy hasło reklamowe nawiązujące do nowej kampanii lub marki albo zdecydować się na stylowy pendrive z logo firmy.

Jeśli zależy Ci na oryginalności możesz też zlecić stworzenie i zrealizowanie własnego projektu – ta opcja na pewno będzie nieco droższa, ale jeśli budżet na to pozwala, może warto rozważyć tę opcję?

Przy wyborze gadżetu USB pojawia się też pytanie, czy pendrive reklamowy z nadrukiem to dobry wybór, czy może lepszy będzie grawer. Decyzja zależy od modelu, materiału, z jakiego został zrobiony oraz Twoich preferencji.

Grawer będzie świetnie wyglądał na tych produktach, które wykonano m.in. z metalu oraz drewna, uzyskamy wtedy bardzo elegancki wygląd. Nadruk na pendrive można nanieść praktycznie zawsze, bez względu na to, czy mamy do czynienia z gadżetem gumowym, plastikowym, bambusowym czy metalowym.

Dlaczego pendrive z logo to dobry gadżet reklamowy?

Jest naprawdę wiele powodów, dla których taki zakup to dobry wybór. Pamięć USB jest lubiana przez klientów, pracowników czy partnerów biznesowych przede wszystkim z powodu funkcjonalności. Nada się do przechowywania zdjęć z wakacji, zabrania ze sobą cyfrowej dokumentacji medycznej lub dostarczenia prezentacji przygotowanej przez ucznia. Przyda się też w pracy np. podczas narad zespołu czy przekazywania materiałów szkoleniowych w czasie firmowej delegacji.

Jakie inne cechy przemawiają za kupnem akurat tego gadżetu? Jego koszt nie jest wysoki, dlatego mogą sobie na niego pozwolić zarówno duże, jak i mniejsze firmy. Mimo niewielkich rozmiarów posiada dużą powierzchnię reklamową, co pozwoli na nim umieścić nie tylko logo firmy, ale również dane kontaktowe lub inne treści, na których będzie Ci zależało. Na plus należy również prestiż – osoba, która otrzyma taki upominek, odbierze go jako coś praktycznego i wartościowego, więc będzie go chętnie używała.

Pendrive, chociaż niepozorny, może bardzo pozytywnie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy, dlatego jest to inwestycja, która na pewno się zwróci.