InPost już niejednokrotnie zaskoczył odbiorców swoimi kreatywnymi i nieszablonowymi rozwiązaniami marketingowymi. Prowadząc własny biznes warto wiedzieć o możliwości skorzystania z oferty reklamowej dla firm, którą posiada InPost. Jak wygląda promowanie swojej marki z InPost?
Reklama Twojej firmy z InPost – dlaczego warto?
Popularna firma kurierska cieszy się dużym zaufaniem wśród klientów. Świadczy o tym np. popularność maszyn Paczkomat®, które są obecnie najczęściej wybieraną formą odbioru przesyłek w Polsce.
Konsumenci kojarzą markę InPost nie tylko z usługami kurierskimi wysokiej jakości. Znana jest także m.in. ze swoich działań na rzecz środowiska, społeczeństwa oraz kreatywnego i skutecznego wykorzystywania narzędzi marketingowych.
Właśnie dlatego trudno o znalezienie osoby, która nie kojarzy tej marki. Na terenie kraju znajduje się już ponad 20 tys. urządzeń Paczkomat, z aplikacji InPost Mobile korzysta kilka milionów konsumentów, a baza mailingowa firmy stale rośnie o kolejne miliony.
Z tego względu taka współpraca w zakresie promocji swoich produktów lub usług stwarza szansę dotarcia do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Co więcej, reklama firmy z InPost to możliwość skorzystania z pomocy profesjonalistów, którzy w razie potrzeby mogą doradzić w zakresie doboru jej najlepszej formy.
Reklamy na maszynach Paczkomat z InPost
Firma InPost proponuje klientom biznesowym wykorzystanie do komunikacji marketingowej maszyn Paczkomat. Co w tym kluczowe, urządzenia znajdują się w łatwo dostępnych miejscach, które na co dzień mija wiele osób. Są to m.in. supermarkety, centra handlowe, okolice stacji benzynowych, sklepów osiedlowych i dworców.
Jedną z opcji jest więc zlecenie oklejenia maszyn reklamą. We współpracy z firmą InPost można stworzyć skuteczną i oryginalną kampanię reklamową. Dodatkowo za sprawą systemu oświetlenia automatów reklama outdoor pozostaje widoczna dla odbiorców przez całą dobę.
Z takiego rozwiązania mogą skorzystać przedsiębiorstwa z różnych sektorów, np. usługowego, odzieżowego czy budowlanego. Na maszynach Paczkomat można już było zobaczyć reklamy wielkich marek i małych biznesów.
Kolejną możliwością jest reklama displayowa na ekranach automatów w formie zdjęć lub materiałów video. Jak zaznacza InPost, takie komunikaty są w stanie dotrzeć nawet do milionów odbiorców w skali miesiąca.
Powyższe działania promocyjne warto połączyć z umieszczaniem darmowych próbek produktów w skrytkach urządzeń Paczkomat. Sampling produktu to okazja, aby dotrzeć do nowych klientów proponując im fizyczny produkt lub jego próbkę.
Promocja firmy w sieci z InPost
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby podjąć się promocji marki z pomocą firmy InPost również w sieci. Jedną z możliwości jest kampania reklamowa online w postaci banerów na oficjalnej stronie internetowej przedsiębiorstwa.
Takie komunikaty zostają umieszczone w widocznych miejscach na witrynie i znajdują się w zasięgu wzroku użytkowników. Może zobaczyć je kilka milionów internautów miesięcznie. Dotarcie do setek tysięcy odbiorców umożliwia również reklama w Managerze Paczek.
Co więcej, firma proponuje swoim klientom reklamę w postaci powiadomień PUSH. Są one wysyłane z poziomu aplikacji mobilnej InPost Mobile, którą konsumenci wykorzystują do nadawania i odbioru swoich paczek.
Możliwe jest także nawiązanie współpracy w celu wykorzystywania bazy mailingowej InPost do wysyłki newsletterów, za pośrednictwem których firma informuje o swojej ofercie i obowiązujących promocjach.
Współpraca marketingowa z InPost – od czego zacząć?
Aby rozpocząć współpracę w zakresie reklamy z popularnym operatorem logistycznym, wystarczy wejść na stronę internetową przedsiębiorstwa: inpost.pl/reklama, a następnie wypełnić formularz kontaktowy, który uwzględnia:
-
adres e-mail;
-
numer telefonu;
-
wybór danej oferty;
-
wiadomość.
Po wypełnieniu kwestionariusza doradca z InPost skontaktuje się z klientem w celu ustalenia szczegółów współpracy. Warto się na nią zdecydować, a tym samym skorzystać z dużego doświadczenia oraz zasięgu firmy. Którą opcję z oferty reklamowej InPost wybierzesz?
Najnowsze komentarze