Top 5 pomysłów na gadżety reklamowe

Kilka osób w firmie zastanawia sie nad pomysłem gadzetów reklamowych

Pewnie słyszeliście już wielokrotnie hasło, że reklama jest dźwignią handlu i trudno się z tym nie zgodzić, ale z drugiej strony trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że aby była skuteczna, musi być dobrze przemyślana. Jedną z form skutecznej reklamy są gadżety reklamowe. My dziś przedstawimy Wam top 5 pomysłów na ciekawe gadżety.

Top 1: kubki

Czasami małe rzeczy mają duże znaczenie i rzeczywiście dzięki nim można osiągnąć określony efekt. Tak jest choćby w przypadku gadżetów reklamowych, bo choć niepozorne, to jednak pozwalają na uzyskanie założonych celów i to nie tylko szybko, ale też małym nakładem finansowym. Ale pamiętajcie jeszcze o tym, aby druk UV był mocny i nie rozmazywał się po wymyciu kubka. Dzięki nim możecie sprawić, że Wasza firma stanie się bardziej rozpoznawalna. Dobrym tego przykładem są kubki. Oczywiście tutaj znaczenie ma także sam projekt. Na klasycznym kubku powinna znaleźć się nazwa firmy, rodzaj usług oraz kontakt. Pozostałą część może zajmować już śmieszna grafika nawiązująca do rodzaju oferowanych usług. Można też wybrać grafikę, która ma nie tylko wywołać uśmiech na twarzy, ale też sprawić, że danej osobie będzie miło. Taki gadżet zostanie na pewno z chęcią przyjęty. Można do niego jeszcze włożyć ulotkę czy Wwaszą wizytówkę.

Top 2: smycze na klucze

Bywają akcesoria czy gadżety, które cieszą się tak dużym uznaniem, że aż trudno w to uwierzyć i są wręcz uwielbiane. Do tego grona na pewni należą smycze na klucze. Trzeba przyznać, że szczególnie chętnie noszą je na szyi mężczyźni. Zatem może to być świetny gadżet reklamowy dla firmy zajmującej się sprzedażą samochodów czy oferującą usługi z zakresu napraw samochodowych. Niewątpliwie taki gadżet ma w sobie dużą dawkę funkcjonalności. Jeżeli chcecie dotrzeć z reklamą głównie do mężczyzn, to musicie wybierać smycze w stonowanych kolorach. Może to być czerń, granat czy szarości. Ale aby reklama była skuteczna, napis na tym tle powinien być kontrastujący, choć nienachalny. I znowu powinna znaleźć się na nim nazwa firmy, ale też adres e-mail czy nr telefonu.

Top 3: koszulki

Trzeba przyznać, że rozdawanie gadżetów reklamowych może być naprawdę dobrą formą reklamy Waszej działalności, ale nie jest przy tym w żaden sposób metodą nachalną. Można wręcz pokusić się o stwierdzenie, że to zdecydowanie skuteczniejsza reklama niż reklama w gazecie. Oczywiście pojawia się jeszcze pytanie, gdzie rozdawać takie gadżety reklamowe i tutaj jest wiele możliwości. Możecie organizować rozdania na fp, ale też rozdawać je na targach branżowych czy po prostu przy siedzibie firmy. Skoro to już jasne, to czas poznać kolejny gadżet, który jest dobrym wyborem i tutaj mamy na myśli oczywiście koszulki. Trzeba przyznać, że są chętnie przyjmowane, ale też chętnie noszone. Najlepiej, aby były to klasyczne t-shirty o kroju oversize. Śmieszna, ale nienachalna grafika powinna być na nich umieszczona zaraz obok nazwy firmy. Jednocześnie zwracajcie uwagę na jakość gadżetów reklamowych, bo wiadomo niska jakość gadżetu kojarzy się z niską jakością usług. Dlatego też warto postawić na trwały druk UV.

Top 4: naklejki

Naklejki kojarzą się z gadżetami zbieranymi tylko przez dzieci. Ale nic bardziej mylnego, wszak także dorośli je lubią i wiecie, co mamy na myśli. Trudno powiedzieć dlaczego, ale chętnie przyklejamy naklejkę czy to na samochód czy też na jakiś mebel czy biurko. W sumie może nie ma to wielkiego sensu, ale trzeba przyznać, że tak już jest. I właśnie dlatego też naklejki są świetnym gadżetem reklamowym. W tym przypadku powinny być one ciekawe pod kątem estetyki, ale i w jakieś ich części powinna znajdować się nazwa firmy oraz adres strony internetowej.

Top 5: tylko i aż długopisy

W naszym zestawieniu nie mogło oczywiście zabraknąć długopisów. Cóż, trzeba przyznać, że są one przydatnymi gadżetami, bo pewnie każdy z nas miał już sytuacje, że akurat miał problem ze znalezieniem go. Rzeczywiście rozdając długopisy z logo firmy można zyskać większa popularność firmy i dotrzeć do dużej grupy potencjalnych klientów, a koszty inwestycji wcale nie są wysokie.